We never made it to the ocean.

Är så trött på plagiat. Who am I kidding, är sjukt trött på allt ju.

Hade jag inte haft så mycket i skolan nu hade jag sjukanmält mig och åkt till Sveg i en vecka. Ätit mamma och pappas hemlagade mat (Billys pan pizzan som jag åt igår skulle inte finnas på världskartan) och försvunnit i tvsoffan. Kramat mina föräldrar och kännt mig som 10 år igen, liksom förträngt att jag är äldre nu och att det oftast bara är att gilla läget. Druckit varm oboy ur en JÄTTESTOR nalle puh mugg och kollat på dåliga kriminalserier med mina föräldrar. Sjungit lungorna ur mig och mest av allt inte kännt mig såhär värdelöst ensam.

Om jag inte hade haft så mycket i skolan alltså.

Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback