Sova, äta, sova, äta, sova, äta..gråta.

Det här med att inte vilja gå och lägga sig. Jag vill sova på dagarna. Vara vaken på nätterna. Och äta mest hela tiden. Nu har jag två filmer jag verkligen verkligen vill se, nu, inte sen. Jag har en bok jag bara måste få läsa i. Det bara kliar i fingrarna av längtan att få lyfta upp den och börja läsa. Men om jag börjar nu kommer jag ju aldrig kunna sova. Jag ska upp klockan 7.

Vet inte vad som hände, varför eller något sånt. Men de senaste veckorna (den här och förra) har jag känt mig så osocial. Vill bara vara ensam, sova och äta. Det är det enda jag vill göra. Förutom på nätterna då jag vill se på film och läsa läsa läsa. All musik känns, fel - förutom den nyupptäckta nya skivan som Simple Plan tydligen släppte för två månader sen. Den bara passar in och jag tror nästan den var skriven för att jag inte ska låsa in mig och gå under den här månaden. Tror den var menad för mig. 

Nu är frågan. Tvinga mig själv att sova, eller läsa i alldeles för många timmar? 

Inte har jag gjort italienskaläxan till imorgon heller - varför? Jag tog med mig fel bok hem.



Sometimes it feels like nobody gets me
Trapped in a world where everyone hates me
There's so much that I'm going through
I wouldn't be here if it wasn't for you

I was broken 
I was chokin'
I was lost
This song saved my life
I was bleeding, stopped believin'
could have died
This song saved my life
I was down
I was drownin'
But it came on just in time
This song saved my life


Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback