Robinson och städning

God morgon världen! Idag är det söndag, imorgon har jag bara en lektion och den börjar klockan 15.00.. måste erkänna att jag gillar mina måndagar! :)

Ska nu ge mig på lite frukost och sen ska det städas städas städas. Tror kanske att jag har fått ut den där malen också, öppnade fönstret två decimeter ifrån den. Gick ut och stängde dörren. Nu sitter den inte där den satt innan. Jag försöker intala mig att den var lite smartare än den framstår som (eftersom den flyger in hos folk, snacka om living on the edge) och faktiskt flög ut så jag slipper intala mig att den har gömt sig någon annanstans i badrummet.. 
För säkerhetsskull ska jag ge den några timmar till på sig. 

Under tiden kan jag ju alltid kolla på Robinson :)




Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback