Kakbegär x 1000

Jag vill ha kakor. Jag vill ha kakor. Jag vill ha kakor.

Tänk dig att få en burk med kakor på posten. Typ en fin blandning av dessa:







Kommer ihåg en födelsedag för massa år sen. Önskade mig kakor av farmor och fick precis som önskat en burk med en blandning av hennes hembakade kakor. Helt ärligt var det nog den bästa födelsedagspresenten jag någonsin fått. <3

Nu vill jag ha kakor igen, mamma? farfar? anyone? En burk med kakor på posten skulle vara sjuuuuuukt uppskattat! *puppy eyes* (då jag själv är inkompetent i köket och inte kan baka)

Nu ska jag fortsätta lyssna på mina guilty pleasures och äta en morot eller något. Ha det bra! 


Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback