Dagens spenderande

Nu kommer några bilder på vad som var i påsarna (som utlovat)


En vit stickad tröja som jag hittade i en tantbutik. Det bra med tantbutiker - för det första vet man aldrig vad man kan hitta för litet guldkorn i dem, för det andra så slipper man ha samma tröja som ALLA andra och för det tredje är de oftast lite billigare ;) 


En svart- och beige randig tröja med knappar på armen och på ena axeln :)


Jag i min vita stickade tröja :)


Och så den svarta tröjan. Där ser man knapparna också :)

Och så till dagens bästa köp, kanske ett av de bästa köp jag någonsin gjort:


En stor beige halsduk! :D

Köpte en mascara också men den orkar jag inte knäppa kort på ;)


Kommentarer
Postat av: pappsen

yee right det verkar som om det just nu iallafall va värt

allt slit på däckab

2011-09-25 @ 15:09:55

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback