What's up?

Mamma spelar wordfeud på min mobil i köket. Irriterar sig på att hennes motståndare svarar långsamt. Jag sitter i mitt barndomsrum och sjunger. Vi ska snart titta på Die hard - die harder och imorgon ska jag träffa Anna. Ge henne sin alldels för försenade födelsedagspresent. Igår tittade vi på pirates of the caribbean 4. Men tydligen somnade både jag och pappa i soffan (det verkar vara genetiskt) Var även på en Johnny Logan konsert i kyrkan med mamma, pappa och Vivianne igår (om du inte vet vem det är - spotifya honom, du kommer att kunna massa av låtarna. Annars är det på tiden att du lär dig dem.) Idag har jag och mamma ätit jättegod middag (visar bild sen någon gång) och varit på Dollarstore och handlat grejer (visar bild sen någon gång)
Har sovit dåligt men länge inatt, ätit världens frukost och blivit matad av mina föräldrar i största allmänhet.
Cyklade till ica och köpte en ingredients jag och mamma glömde och lånade mammas kajal eftersom jag glömde min i Stockholm. Spelade lite på pappas gitarr och tittade på bilden på mig och Ingemar Stenmark.

Jag har förövrigt en crush på skolans snyggaste kille. Kommer aldrig våga berätta det för honom och nöjer mig istället med att heja på honom i korridoren och cyberstalka honom på facebook. 




Så, nu vet ni var ni har mig.


Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback