Tack för att ni är så fina!

Tänkte liksom skita i allt ikväll också. Skrev ett litet tweet på twitter som enbart löd: #äterostbågar
och sen kom jag på hur fina endel människor är igen.
Två minuter senare hade Vanja, Maja, Erika och Matilda svarat på mitt tweet med saker som: #äternutellamedfingrarnadirekturburken #ätervinägerchips #trorjagskagöralitedipptill #stårenäppelpajiugnen osv. och jag blev så glad. Så sjukt glad! Twitter är så fint! Jag kan inte släppa det och tjatar om det hela tiden! Och sen skriver Erika:

Tycker jättemycket om hur @LinaYoda och jag kan citera låttext efter låttext, och bli lika lyriska varje gång vi kommer på en riktigt bra. Appropå ingenting liksom. 

Så nu har jag ryckt upp mig, jag ska inte skita i det här. För det finns fina människor i mitt liv! Jag har jättefina vänner! Så nu ska jag ta tag i mig själv och plugga italienska! 
#Bralina

Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback