Plugghästen är tillbaka!

Shit vad jag ligger i med pluggandet ikväll känner jag. Pluggade tre timmar på Café sten Sture (ändrade mig på vägen in till stan och åkte till mitt andra favoritcafé istället, som även det ligger i Gamla stan) då jag skrev klart mitt reportage och pluggade inför tyska provet imorgon. Och nu har jag gjort så långt jag kan på keynoten som ska lämnas in som redovisning av uppgifterna i Foto A! Och så har skrivit upp en fin lista på vilka bilder jag måste ta i Foto A också! Nu ska jag äta något och titta på The big bang theory. Sen ska jag sova. Imorgon börjar jag klockan 3 men tänkte bege mig till skolan tidigare för lite plugg :) 

Så godnatt!!


Jag igår innan jag och Vanja stack iväg till Rikard! :)

Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback