Kommer aldrig att förstå det där med kattanten.

Kom precis hem. Har spenderat eftermiddagen (efter skolan alltså) i Täby centrum. Köpte skolmaterial för 100kr.. kändes lite värdelöst.. och sen satte jag mig med en macka från subway och skrev på en bänk. Gick inte speciellt länge innan en typisk katttant - ni vet en sån som lätt skulle kunna ha 40 katter hemma - fångade min uppmärksamhet. Hon hade 9 tepåsar i sitt glas och hennes te liknade väl mer kaffe. Där satt hon i typ en kvart, doppade sina tepåsar och tittade på sin mat. Jag tänkte att "jaja, hon väntar väl på att hennes te ska bli klart innan hon börjar äta och hon kanske gillar JÄTTESTARKT te.." men sen, ja sen, då reste hon sig upp och gick!!! Hon gick! 
Åt inget av sin mat, drack inte sitt te! Hon bara gick! Jag fattar fortfarande ingenting...

Nu ska jag i alla fall äta chips och ha filmkväll med mig själv, har bestämt mig för att imorgon börjar mitt nya liv. Ta tag i mina sömnrutiner, mitt skolarbete, min kost, det där med träning som jag höll på med förut osv osv. Ja, imorgon alltså.

Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback