Det fina med twitter.

Jag gav upp pluggandet i skolan. Åkte in till stan och Café Mineur istället. Har nu skrivit till en minut till på min engelskaredovisning (den ska vara 5 minuter, so far är min 2 minuter och 12 sekunder, making progress)

Sen gav jag upp, gick in på twitter och såg att Erika efterlös sällskap. Jag svarade att hon skulle komma hit och joina mig, nu är hon påväg in till stan. Det är det som är det fina med twitter. Skriver man och frågar om någon vill "följa på kinarestaurang/gå och fika/gå på bio/umgås i största allmänhet" på facebook så är det som mest någon som gillar statusen och man ba: av alla mina vänner, så är det ingen som vill umgås med mig... forever alone...
Men skriver man det på twitter så är det nästan alltid någon som svarar. Till och med när de inte kan skriver de "skulle verkligen vilja men har feber" eller liknande. Fuck facebook, på twitter bryr vi oss i alla fall om varandra.

Nu ska jag försöka räkna lite matte innan Erika kommer. See you.

Kommentarer
Postat av: Cilla

Hahah, så rätt! Twitter är verkligen gulligare :3

2011-10-18 @ 21:14:41
URL: http://cillauas.blogg.se/

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback