But my guess is right, you break like glass.

Igår var en jättefin kväll! De flesta från klassen var här och det var jättemysigt! Sen hade jag och Vanja en jättefin eftermiddag hemma hos mig, vi skulle liksom städa. Men det gjorde vi inte. Istället satt jag vid synthen och Vanja vid gitarren. Och det var så mycket bättre än att städa! 

Men gränsen mellan jättefin och "jag ligger i soffan och skakar" är hårfin och nu sitter jag här i pappas tröja igen. Har nog tyskaredovisning på måndag, inte säker, men kanske. Har inte gjort den. Vet inte ens vad uppgiften går ut på. Har historiaprov på tisdag. Har böckerna på skolan och Vanja påminde mig om att det är en 100 poängs kurs idag. Alltså gör det inte så mycket om det här provet går dåligt, jag har till sommarlovet på mig att fixa det. Vill dricka cola men det enda drickbara som finns i mitt kylskåp är mjölk och cider. Jag valde mjölk, ur min Harry Potter mugg.
Nu tänker jag kolla på One tree hill avsnittet där Keith dör. Sad times. Sad times.

Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback