Motivation - noll

Våran grafiska kommunikation slutar om.. 10 minuter. Och jag har inte gjort någonting på hela lektionen. Som är 2 timmar och 35 minuter lång idag. Bra jobbat, verkligen. Istället har jag lyssnat på musik, facebookat, skrivit två dikter och tittat på mina favoritdelar av veckans gossip girl avsnitt. Känner mig så extremt opepp på den här skoldagen så det finns inte. Men det är i alla fall fredag, det är ju alltid något. Och om 32 dagar är det sommarlov. I can do it! (men inte idag.)

Och det ska tydligen bli en Fast and Furious 6, osäker vad jag tycker om detta då femman hade blivit ett fint slut på allting. Men men, lite mer Vin Diesel och Paul Walker har väl ingen dött av.



Tydligen ska det bli en pirates of the Caribbean 5 också.. kan de inte bara sluta försöka pengar nu. De förstör ju hela grejen, enligt mig.

Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback