Lina och Emelie på upptäcksfärd i storastaden.

Jag är nu hemma efter en dag på södermalm med Emelie! 

Först var vi ju i Marabouparken (i Sundbyberg) med klassen och käkade lunch. Sen åkte jag och Emelie till medborgarplatsen där vi sedan gick dit benen tog oss. Vi hamnade (efter ett telefonsamtal med Emelies mamma som satt med kartan i högsta hugg) på Ringvägen och sen hittade vi det där mysiga lilla fiket där vi sedan spenderade säkert två timmar med att prata om allt från politik till Måns Zelmerlöw. :) En trevlig liten eftermiddag, imorgon ska vi bege oss in till huvudstaden igen - i jakt på billiga secondhand butiker! 



Emelie med en bulle som ser ut att vara större än Emelies huvud..


Och så jag igen :)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hihi ytterst trevlig dag, min sköna böna :)

Meeeen jag kommer aldrig mer våga vara i behov av en toalett när du är med... :( :(

2011-05-31 @ 22:39:55
URL: http://stjopid.blogg.se/
Postat av: Vanja

MEH!! Billiga secondhandbutiker.. UTAN MIG!? Fan va taskigt!

2011-06-01 @ 10:55:41
URL: http://regnarbort.blogg.se/

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback