En väldigt slapp måndag.

Dålig uppdatering idag.. inte riktigt meningen. 
Var i alla fall med på idrotten för första gången på typ... fyra veckor. Så nu kommer min förkylning säkert bli sämre igen. I övrigt har det varit en väldigt lugn dag på skolan. Vi hade ca 20 minuters idrott (löpning), lunch, sen var vi på en teater som ena delen av scenisk produktion individuellt val satte upp, ca 30 minuters engelska med förberedelser inför nationella provet på onsdag och sen en teater som den andra delen av scenisk produktion individuellt val satte upp. Sen slutade vi.

Då var jag och Kajsa kvar i skolan ett ganska bra tag och fixade med våran svenskaredovisning till imorgon. Sen gick jag hem. Och somnade. 
Efter att jag kom hem har jag alltså med undantag för matlagning legat i sängen med huvudvärk (därav dålig uppdatering) och tyckt synd om mig själv. Och tittat på alla kriminalserier som gick på tv ikväll med Malin. :)

Nu tänker jag gå och lägga mig och hoppas på att inte ha ont i huvudet imorgon. 

God natt! :)

Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback