Well I know that it's a wonderful world, but I can't feel it right now.

Min bettskena (Eller vad det heter? Grejen man har i överkäken när man sover m man haft tandställning) irriterar min hals när jag ska sova. Vilket leder till mer hosta. Japp, för det ville ni veta ;) Tror ni att min tandläkare skjuter mig om jag "glömmer" den inatt?

Jag gjorde dessutom det man absolut inte ska nyss, jag googlade min lilla förkylning. Tydligen kan förkylningar leda till öroninflammation och bihåleinflammation. Det stod något annat konstigt som jag inte visste vad det var också, men jag vågade inte klicka på det - då står det väl att jag är döende. Jaha, och om jag inte vill ha öron- och bihåleinflammation då? Ja ska någon lyckas så är det ju jag. Ge det några dagar och sen har jag väl båda. Peppar, peppar, ta i trä (fast näe, jag tror ju inte på sånt där)

Jag har förövrigt feber också och om ni bara visste hur skönt det var att lägga pannan mot min kalla vägg. Tror jag fortsätter med det ett tag. Måste ju kanske sova också. Klockan är ju mycket.

Den här låten är bra förresten, lyssna på den vet jag så hörs vi imorgon:



Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback