Vanja skrattade när jag insåg att jag inte bottnade.. MOBBING!

Kom hem för någon minut sen. 

Efter att Vanja haft sitt handledarmöte så åkte vi till Mörby och badade :) Det var riktigt roligt! Jag uppskattade till och med bastun! JAG! Och njöt av den varma duschen!!! Vanja har dåligt inflytande på mig.. 

På grund av slarv med mat av oss båda under dagen så höll vi på att dö av hunger när vi åkte därifrån vid 7. Så då tog vi tåget till Täby centrum och gick på McDonalds. Jag köpte en happy meal och fick ännu en Star wars leksak :) Denna gång ett av rymdskeppen, dock inte Millennium Falcon :( Men det är lugnt :P

Vi konstaterade även att jag aldrig kommer att läsa ut "Låt den rätte komma in" i tid med våran deadline (svenska läxa) för jag har så mycket annat för mig och sätter mig inte med en bok som jag egentligen inte vill läsa. Så vi löste problemet enkelt, och jag har nu alltså skaffat mig ljudboken. Problem solved. 

Två bilder:



En vacker dag kommer jag att kunna le, visa tänderna och titta in i kameran utan att se störd ut. But not today.

Nu ska jag..ja, göra något annat.



Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback