Ser du pappa, jag kan vara positiv också! :D

Har jag förresten sagt att jag har varit på ovanligt bra humör hela dagen idag? 
Sov inte så mycket inatt, på grund av huvudvärken. Men jag har varit väldigt pigg (efter att Vanja ringde och väckte mig som jag hade bett henne om, väldigt snällt måste jag säga! :D) hela dagen.

Och i klassrummet kom jag på mig själv med att sitta och le och "gunga/digga" till musik som bara existerade i mitt huvud. Spenderade även hela lunchen gungandes till denna underbara musik :) Och det verkade även underhålla Vanja som skrattade åt mig lite då och då..hehe.

Sen fick jag tillbaka mitt italienskaprov och det gjorde min dag. Jag tror inte någon inser hur allvarlig jag var med att jag trodde att jag skulle få ig på det här provet. Men det verkar som om det där plugget under svenskalektionen då vi ändå inte gjorde någonting gjorde susen :)

Nu ska jag verkligen titta på The mentalist. 



Såhär känner jag mig just nu:



Kommentarer
Postat av: Anna

YEY! GO LINA! det där med italienskaprovet menar jag! :D:D:D:D:D

2011-03-12 @ 14:06:48
URL: http://annaunger.blogg.se/

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback