Nej, det finns ingen åldersgräns på att köpa happy meal, google it.

För någon dag sen var jag och Vanja på McDonalds och då köpte jag en happy meal. Det var lite roligt för när jag säger i kassan att jag vill ha en happy meal börjar hon som jobbade småskratta. Sen frågade hon om jag ville ha morötter eller äpplen och smart som man är så svarar man "jag vill ha pommes frites!" och då svarade hon att jag fick det också så då sa jag "jaha, då vill jag ha äpplen" 

Men the point, varför köpte jag en happy meal då? 


Jo för titta vilken fin leksak man fick! :D Jag hade ju inget val liksom.



Den står nu i glas-skåpet där jag har glas och kryddor och sånt. Kan ni tänka er vad glad jag blir varje gång jag ska laga mat eller dricka vatten eller något liknande eller? :)

Ps. efter att jag skrivit rubriken var jag ju tvungen att googla det såklart. Tydligen har endel McDonalds åldergräns på att man inte får vara över 12 år för att köpa happy meal. Woops.. ds.

Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback