Make yourself at home

Tänkte bara säga att jag älskar iTunes nu (för typ en halvtimme sen hatade jag det) 
Har precis fått till så man kan ha personliga ringsignaler på min iPhone :D 
Jag fattar verkligen inte varför apple har gjort det så svårt att ha vad man vill som ringsignal. Jag menar, hur kul är det när alla med en iPhone har samma ringsignal?? För grejen är att det är ju gratis att fixa en egen, det tar bara massa onödig tid. Omständigt.

Men jag klagar inte, bort med gitarr riffet och tillbaka med He's a pirate introt! Me like! :D 

Har även roat mig med att ändra min hemskärm och lagt till lite personliga bilder på kontakter och sånt. (hade ju redan sånt innan, har bara lagt ner lite mer tid på det och gjort det precis som jag vill ha det.) Som ni hör har jag lite att göra ;) 

Några exempel:


Ställde in hemskärmen med en bild som betyder sådär omänskligt mycket. Tänker inte förklara djupare. Men ändå ;) 


Fixade en bild när man ringer mig hemifrån. Har även sett till så att alla kontakter heter som jag vill. Hem har alltid hetat "Lingonstigen" så det blev så även denna gång ;) 


Och efter att ha bytt en miljon gånger kom jag fram till att jag trivdes bäst med den startskärmen jag hade. Två bilder på mina skrynkliga händer när jag spelar piano på en musiklektion i nian ;)
(Piano bilderna är tagna av Rebecca.)

Sen har jag ju även som sagt fixat ringsignalen till den här:



Dock bara de första 40 sekunderna.

Har även lagt till lite andra kontaktbilder och sånt. 

Nu ska jag äta riskakor och titta på one tree hill :)

Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback