Godmorgon

Godmorgon världen,
jag är hemma idag med. Min feber har nog lugnat ner sig lite, men det kan bero på de där alvedonen jag tog för typ en timme sen..Men jag är numera täppt i näsan också. It's great to be alive! 

Oavsett, ska sluta tråka ut er med min förkylning. 

Jag fick precis ett brev! :D Hur ofta får man brev nu för tiden liksom? Alltså inte ett brev med typ en räkning eller så, utan ett handskrivet brev. Riktigt trevligt om jag får säga det själv! :D 

Nu ska jag äta frukost. 

Arrivederci.

Kommentarer
Postat av: Vanja

Brev är alltid trevligt! :D



Vad tycker du om headern? Något jag kan behålla?

2011-03-30 @ 20:54:50
URL: http://vanjaaugustsson.blogg.se/

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback