Det kallas samhällskunskap

Jag och Vanja sitter i "pluggrummet" och tittar på skidskytte. Det har vi gjort i en och en halv timme nu :)
Det verkar som om Helena Ekholm kommer att ta VM-guld! :D 
Det finns en som kan klå henne, men Vanja sitter och ber till Gud och puttar symboliskt på hennes gevär på dataskärmen när hon ska skjuta. Vi får väl se om det funkar ;) 

Nu håller Vanja på att putta på henne också "RAMLA! Känner du inte att jag puttar på dig?" och nu försöker hon lägga smuts i spåret. Eller krokben på Vita Semerenko (så heter hon som Vanja försöker sabotera för) 

"Tror du jag kan strypa henne med min tofs..?" 
Vanja är en ganska rolig filur hon :) 

WIIE!! Vita missade precis två!!! GULD TILL SVERIGE! :D 


Helena Ekholm


Vita Semerenko


Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback