Den här helgen har jag...

...

tittat på 26 avsnitt av The mentalist.
tittat på två filmer.
varit ute och gått i en timme.
tittat på melodifestivalen.
tittat på skidskytte.
fått ont i käkarna av att le.
skrattat åt mig själv utan anledning.
invigt mina nya solglasögon (och som jag älskar dem redan!)
tränat med Vanja.
lyssnat på musik jag egentligen inte tycker om, typ, Hotel room service med Dj Dizzy.
hjälpt pappa med några grejer på deras hemsida.
firat mitt vg på italienskaprovet.
fått 5 nya vänner på facebook.
varit uppe alldeles för länge på nätterna.
gungat i solskenet.

pratat med en pojke och flicka som var 8 år, de var sådär glada som man alltid var när man var liten. De tyckte dock att jag var konstig som gungade ensam.
sagt hej till en tant som såg ledsen ut. Hon sken upp i hela ansiktet och sa att jag nog var en av de trevligaste människorna hon någonsin träffat bara för att jag sa hej till någon jag inte känner. (jag konstaterade snabbt att hon borde flytta till Norrland) 
lagat den äckligaste maträtten jag någonsin har gjort. För att kompensera åt jag en bulle.
ätit väldigt mycket filmjölk med hackade hasselnötter, flingor och frysta hallon.
sjungit högt på en gångväg mitt ute i skogen.
gått på vägar jag aldrig gått på förut bara för att se var de egentligen var påväg. 

den här helgen har jag helt enkelt mått riktigt bra.


Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback