Blä på att vara sjuk.

Ligger nerbäddad i soffan och tycker synd om mig själv. Japp, precis så spenderar jag min kväll.
Powernapade i en halvtimme vid typ halv 7. Sen lagade jag middag. Kyckling med klyftpotatis och sås. Blev lite salt men annars finemang. Efter det har jag bara legat här och hostat och tyckt synd om mig själv. 

Anna var ju här och hälsade på för ett tag sen, vilket jag tycker var väldigt trevligt! :D Men hon hade ju även med sig den här hostan som jag nu har fått, mindre trevligt (yes buddie, I'm putting the blame on you right now :P)

Imorgon är det studiedag, jag ska faktiskt plugga. Bland annat ;) Haha. 

Nu ska jag dricka varm oboy (pallrade mig ju till affären och köpte mjölk idag) och titta på någon film, det kanske blir "The lake house" som Vanja säger att jag borde se :) only time can tell :) 


Såhär pepp ser jag ut denna lill-lördag

Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback