BILDBOMB!


Anna åkte hem i onsdags. Hon har ju haft lov den här veckan och spenderade då några dagar här. :)
Och nu tänkte jag ta mig tiden att bjuda på en bildbomb ;)

Vi typ roade oss med "sightseeing" en kväll..hehe


Vi åkte buss till Stockholm.


Anna upptäckte att man kunde "vända" kameran och fotografera sig själv på min mobil. Detta är bara en av måååååååånga ego bilder.


Vi fick börja dagarna med att döda en spindel. Och Anna skrek "SLÅ SLÅ! KILL! DÖDA!"


Anna roade sig med photobooth.








































Fika i Täby centrum


Gå i butiker. Anna skulle prova ALLA klänningar hon hittade.


Och den där var bara allmänt ful..och dyr.











Min nya hårfärg. Som jag älskar och som mamma kommer tycka är för mörk ;)


Anna lagar middag.


Fler butiker







Och så var det dags för Anna att åka hem :(


En fin bild som Anna ritade på min mobil. :)

Kommentarer
Postat av: pappsen

Vilken bildbomb jag trycker på gilla

2011-03-13 @ 01:39:33
Postat av: Anna

Och jag gillar det din pappa skrev :D



HAHA! Kom och sätt dig i mitt knä och ta kort istället :(

2011-03-15 @ 10:35:40
URL: http://annaunger.blogg.se/

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback