Amputera min lilltå eller något liknande, det skulle nog göra mindre ont.

Här om dagen när jag och Emelie var påväg hem till mig för att hämta något innan vi skulle in till huvudstaden så halkade jag när vi genade genom skogen och slog bakhuvudet i isen. Det gjorde skitont och jag har liksom haft en "liten" bula där sen dess. Och nu har jag haft jätteont i huvudet sen dess. Lite till och från men när det väl kommer så märker man att man lever om vi säger så. 

Just nu är ett sånt tillfälle, jag ligger i soffan och stirrar i taket och försöker massera mitt huvud typ. Samtidigt som jag lever tillfälligt på alvedon. Hjärnskaking? Förhoppningsvis inte. Det orkar jag inte. Men typiskt mig vore det i alla fall.

Inte för att det spelar någon roll, för jag har haft en jättebra dag med en av mina fina vänner :) 
Men har jag sån här huvudvärk imorgon så vet jag inte om jag pallar att gå till skolan.. :(

Har förövrigt börjat hosta värsta mycket nu också, Anna I'm blaming you for this. 

Känner mig lite såhär om jag ska vara ärlig:


Kommentarer
Postat av: Emelie

Stackars ditt huvud ):

2011-03-21 @ 00:28:57
URL: http://stjopid.blogg.se/

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback