Skärpning!

Något negativt med att bo ensam i min ålder är att man lätt hittar "bra ursäkter" till varför man inte kan städa just då man tänkt att man ska göra det egentligen.

Det kan vara allt från att "nej men det är ju fint väder ute" till "men jag kommer ju inte ha något att göra imorgon om jag städar nu" osv. osv. Minsta lilla och man tycker att det är en utmärkt ursäkt.

Personligen har ju skjutit på det där städandet alldeles för länge nu och diskberget blir bara större och större, sakerna på golvet bara fler och fler och mitt badrum känns när som helst som en offentlig toalett if you see where I'm going. Så idag tänker jag ta mig i kragen. 

HÄR SKA STORSTÄDAS!

Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback