Seems like I'll be sleeping on the kitchen table tonight.

Alltså, det här är inte roligt. Alla som känner mig bör redan veta att jag HATAR allt som kryper. Är det en geting i närheten mår jag psykist dåligt och är den i mitt ansikte skriker jag och springer därifrån typ. Och den kryper inte ens. Jag HATAR alltså kryp i störtsta allmänhet. Spindlar, myror, getingar, flugor, humlor you name it. Igår förstörde den där jävla spindeln mitt sätt att se på min säng och jag förflyttade mig därför till bäddsoffan och dess gästtäcke och gästkudde. Men det här är inte roligt längre!!!

Nyss när jag satt lugn och fin i soffan så kröp någon jävla skalbaggeliknande äckelpryl förbi!!!
Den hade dock inte turen att överleva som sindeln igår hade. Men jag menar, vad i helvete! Snart har jag väl råttor inne också!?

Jag måste börja städa oftare.

Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback