I'm googleable!

I brist på bättre saker att göra googlade jag precis mig själv... hehe.

På webbsökningen kom min blogg upp, så trevligt :) och sen på bilder fick man upp detta:



Rullade man ner lite till fick man upp väldigt många bilder som jag lagt in på min blogg. Känns lite bra faktiskt :)

Hehe..och något som kändes ännu bättre, det funkade att skriva "Lina Henriksson Täby" också. (och det funkade att bara skriva "Lina Henriksson") 

Känner att jag inte har något liv just nu som sitter och googlar mig själv. Men det är ju inte mitt fel att jag har sett alla 94 avsnitt av Sex and the city nu...

Kommentarer
Postat av: Emelie

Haha! Jag känner en kändis :D

2011-06-17 @ 23:25:17
URL: http://stjopid.blogg.se/

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback