Min dag.

Tog tåget till Tekniska högskolan och tunnelbanan till Gamla stan. Gick på trånga gator och handlade på ett coop nära med lika trånga gångar och hamnade sen vid slussen. Satte mig tydligen på alkis sidan av vattnet och bestämde mig efter 10 minuter att gå till betongsidan utan någon växtlighet what so ever för att slippa sitta ensam med massa halvpackade orakade män i 50 års åldern. Läste i Harry Potter. Sprang till tunnelbanan för att slippa bli blöt när regnet överraskade i det varma sommarvädret och åkte till Östermalmstorg. Vandrade omkring på Nybrogatan och begav mig sedan tillbaka till Tekniska högskolan. Satt sedan på tunnelbaneperrongen i två timmar och skrev medan tunnelbana efter tunnelbana passerade. Och en väldig massa med människor också, men endast var åttonde minut för däremellan var det verkligen bara jag och uteliggarna som kollade soptunnorna kvar där nere. 

Nu är jag hemma igen och imorgon ska jag träffa Emelie och Vanja och sen ska vi se Harry Potter och dödsrelikerna del 2.

Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback