En fredlig och kärleksfull bildbomb (ibland är jag ju alltför klyftig..)

Här kommer alldeles för många bilder för att vara okej i samma inlägg från peace and love..
orkar inte skriva bildtexter till allting så ni får fatta själv, lägger in dem i ordning dock ;) Så ambitiös kan jag faktiskt vara.




Nej vi campade inte två mil från alla andra, vi var bara där typ först.




Vi hamnade i biblioteket för ...


... där kunde man ladda sin mobil helt gratis.




Bra grejer.


Lite kort tält kanske??


Frukost.






Och så lite välgörenhet :)


Ja, Vanja kanske hoppade 0.3 meter längre än mig..




Same place, a couple of hours later.


För att jag tyckte att det var lite roligt.


Gratis coca cola we like.


En hemsk bild, men den enda som vi båda faktiskt är med på (för jag räknar inte den där man bara ser våra ansikten i de där daladräkterna)


Vi hade i alla fall tur med vädret.




Erika, Nora och Vanja :)


Paolo Nutini


Lykke Li


Kings of Leon




Veronica Maggio


Vanja och Kajsa :)


Kajsa och jag innan All time low :D
Vi började alltså sådär nära scenen och sen arbetade jag mig framåt och hamnade tillslut längst fram vid staketet :D

Lite All time low bilder bara för att jag lever lite på att jag faktiskt har sett dem på riktigt:





















Erika och Vanja :)


30 seconds to Mars. Sen gick vi fram och ställde oss typ 10 meter från scenen :)


Me and my army (med Kleerup som sångare för er som inte vet vad det är..)




En halvkass bild från The Ark


Teddybears


Ungefär såhär pepp kände jag mig sista dagen.. efter 5 nätter i ett tält.


Live grafitti 


Mando Diao


Mando Diao igen


Bob Dylan

och sen dog mitt batteri och morgonen efter åkte vi hem. 

Såklart var vi på många flera band/artister däribland 
Deadmau5


Håkan Hellström och många fler.



Den här bilden är förövrigt tagen under Håkan Hellström och vi stod typ precis där (den röda pilen):

Längst fram vid andra staketet alltså ;)


Nu är jag förkyld och allmänt slut men det förtjänar man kanske efter en vecka i tält. Men det var så värt det!!!

Kommentarer
Postat av: Vanja

Saknar det här. Det var fint! Du är en av de få personer som jag hade vågat åka på min första festival med, det betyder rätt mycket för att vara mig med alla mina konstiga problem och fobier. Jag är så glad att jag har någon som förstår mig, som precis som jag tyckte att det var rätt skönt att spendera lite för mycket tid av sin första festival på biblioteket, som lät mig sova på skuggsidan i bastun (har döpt om den tältupplevelsen till det, bara så du vet) och som hoppade lite extra mycket som jag av lycka för att "vi" gillade låten som spelades lite extra mycket på Kings of Leon.



Jag är även glad att jag fick dig att köpa den där klänningen, för du är helt ärligt väldigt vacker i den.



(saknar även hur ovanligt brun jag ser ut att vara på dina bilder. gillar din iPhone!)



Pöss på dig min lilla vän (du är ingen flodhäst som du refererar dig till, du är liten och fin, på riktigt) <3

2012-02-22 @ 22:09:29
URL: http://regnarbort.blogg.se/

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback