Bör nog ta tag i mig själv nu.

Känner mig så sjukt produktiv idag alltså.. skulle ju packa om mina väskor. Riktigt så har det inte blivit än.

Istället har jag varit på biblioteket, lämnat tillbaka en bok, lånat två nya böcker. Köpt ett paket mjölk för de sista pengarna jag hade kvar efter peace and love och tittat på väldigt mycket Legend of the seeker (mår så dåligt av den tv-serien bara för att verkligen INGENTING stämmer med böckerna, men jag kan inte sluta titta. Damn you Craig Horner - måste du vara så snygg..) och så har jag lyssnat på väldigt mycket Kings of Leon och All time low också. 

Nu ska jag försöka åstadkomma någon slags middag och titta på ett avsnitt Legend of the seeker till. Sen ska jag verkligen packa. 

(och just ja, slänger in en bildbomb av peace and love bilder sen inom en relativt snar framtid också)

Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback