Skitliv.

Jag är hungrig (lyckades inte äta upp mina nudlar), mår allmänt illa, är så trött så det är ansträngande att skriva det här. Känner mig verkligen som om jag precis har legat under en sumobrottare i tre timmar. Typ. 

Men jag orkar inte ens gå till sängen. Kommer ändå inte kunna sova eftersom jag är för hungrig. Och kommer inte kunna äta för att jag mår illa. Livet är bra härligt just nu alltså. Mår jag såhär imorgon ringer jag nog mamma och frågar om jag får stanna hemma från skolan. Jag klarar inte en dag utan mat, och fortsätter det såhär vågar jag nog inte äta offentligt..Mår ju liksom illa om jag inte äter och sen om jag äter blir det värre, och jag tänker inte s** bland människor. Det finns inte med på min världskarta. Men jag vill ju till skolan imorgon! Vi ska ju på mattestuga!! :'( (japp, nördstämpel rätt i pannan. Men det kan jag ta vilken dag som helst. Stolt nörd helt enkelt.) Men hade ni varit i mina skor hade ni också insett att det här inte funkar. Skitliv.

Kommentarer
Postat av: Malin Palin

Kan som vara magens sätt att säga.. "Ey kvinna! Skärpning, ät ordentligt!"

2011-01-19 @ 23:23:01
URL: http://verkligeningenblogg.blogg.se/

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback