Middagen är räddad..eller ja, det återstår ju att se

Har varit sugen på bacon hela dagen! Och sen nu blev jag jätte hungrig och började fundera på middag. Och så såg jag på ett matlagnings program på tv (jag vet, jag är för ung för sånt..) och där gjorde de något som såg gott ut. Så jag tänkte experimentera med lite ingredienser som de hade med. Typ, kyckling, bacon, ost, potatis, osv. Det blir förhoppningsvis JÄTTEGOTT! :D Hehe..

Men jag tittade i alla fall i frysen och titta vad jag hittade:

WIIIIEEE! :D

Såhär glider jag förövrigt runt idag: 

Yoda tofflor. Mjukis byxor. Ett grönt linne och min halsduk. Osminkad och i min "jag orkar inte riktigt bry mig just nu" frisyr.

Ja, som en helt vanlig söndag alltså ;)

Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback