Känner mig allmänt rastlös om någon undrar varför jag uppdaterar med 10 minuters mellanrum (bokstavligt talat, lite coolt faktiskt)

För att inte göra mamma och pappa helt förskräckta för att jag är vaken den här tiden på dygnet så tänkte jag bara påpeka att jag faktiskt har skrivit på min svenska novell också (men sen var jag tvungen att sluta för vi skulle ju inte vara klara förns om typ, 4 veckor.. jag skulle ju kunna skriva klart den nu liksom. Vad ska jag då göra i 4 veckor?)

Så, nu kanske de inte tycker att det är riktigt lika hemskt. 
Lite komiskt dock att smart som man är mailade man pappa igår natt klockan 02.59. Bra idé Lina ;) Det var det första han påpekade i svaret också. Haha.

Nej, nu ska jag faktiskt sova. God natt.

Kommentarer
Postat av: pappsen

Oj 02:04 och du tänker gå och lägga dig???

2011-01-26 @ 07:10:12

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback