Jealous minds think alike.

Efter att ha misslyckats med att gå upp tidigt idag känner jag mig som sagt överkörd av en pistmaskin. Typ. Ska klä på mig och äta något sen måste jag pallra mig till Täby centrum fram och tillbaka. Måste köpa filmjölk och fixa lite andra saker.

Förutom det tänker jag sitta här HELA dagen och titta på film. Japp. Och sen måste jag upp 08.00 imorgon för jag tänker inte vara sen till första dagen i skolan som dessutom är på min födelsedag. Dessutom tänker jag öppna mina paket som ligger under julgranen före skolan. Så det så. :) (om jag inte försover mig alltså)

Alltså jag blir alltid lika irriterad, jag skriver alltid rubriken sist för jag har nästan aldrig någon bra rubrik. Och då blir det alltid så att jag inser att något redan har haft den rubriken bara för att de som är liknande kommer ju upp, precis som på en mobil liksom. Jätte frustrerande. Jag som vill att alla mina inlägg ska heta "ännu ett allmänt ointressant inlägg" typ ;) Hehe. Bara därför tänker jag nu döpa det här inlägget efter låten jag lyssnar på just nu. Ja, så blir det.

Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback