Jag som skulle gå och lägga mig.

Var ju påväg att gå och lägga mig. Sen hamnade jag på adlibris. Nu är klockan halv fyra. Bra jobbat. 



Att ögonshoppa är en av mina absoluta favorit sysselsättningar, hade väl varit roligare om man var typ... rik, och hade råd med allt man ville ha. Fast det hade ju blivit sjuka summor. Jag menar, har på en timme ögonshoppat BÖCKER för 6182 + frakt. och det är ju bara på adlibris (älskar att provläsa saker där också!) jag menar lägg ihop adlibris, Cdon, weekday (har dock ingen online shop vad jag har hittat. Men ögonshoppa kan man ju göra ändå), nelly, bubbleroom, discshop, amazon, allposters osviae (min nya förkortning för "och så vidare i all evighet") 
Det skulle bli sjuka summor. Kanske är bra att jag inte är rik. Lyxfällan here I come! 

Nej, nu måste jag verkligen sova.

Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback