Inte för att jag är efter eller så, har bara försökt förtränga det..

Jag går förövrigt inte med på att jag tydligen har gått och blivit skytt nu. Det är inte okej. Jag är, har alltid varit och kommer alltid att vara STENBOCK. Vare sig de vill eller inte. Så det så.

Blev faktiskt rätt sugen på Vanjas idé att tatuera in Stenbock någonstans bara för att visa att de inte kan ändra stjärntecken hur som helst!

Stenbocken: 20 januari till 16 februari.

Vattumannen: 16 februari till 11 mars.

Fiskarna: 11 mars till 18 april.

Väduren: 18 april till 13 maj.

Oxen: 13 maj-21 juni.

Tvillingarna: 21 juni till 20 juli.

Kräftan: 20 juli till 10 augusti.

Lejonet: 10 augusti till 16 september.

Jungfrun: 16 september till 30 oktober

Vågen: 30 oktober till 23 november.

Skorpionen: 23 november till 29 november.

Ormbäraren: 29 november till 17 december.

Skytten: 17 december till 20 januari.

Det har ju tydligen kommit till ett nytt stjärntecken också. Kan man bara göra såhär?



Kommentarer
Postat av: Anna E

Så får dem ju inte göra :(



Jag vill inte vara oxe helt plötsligt..

2011-01-25 @ 20:07:36
URL: http://annaerikssonanna.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det är bara de som föds nu som ändrar. Det intressanta är hur fan det ska se ut i tidningarna bara. Och vad händer om man föds på ett "övergångsdatum", typ 10 augusti? Vad blir man då liksom? Sen att de lägger till ett stjärntecken.. det är mest skrattretande.

2011-01-25 @ 20:41:05

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback