Håller tummarna

Insåg ju igår att mitt simkort var lite för stort för min iPhone. Pallrade mig till telia butiken efter skolan och jag måste säga att ju längre jag bor här desto mer älskar jag den här staden. Hade det här varit i Sveg så hade jag knallat in på Ring up och så hade de fixat problemet såklart, men de hade sagt "ja och så kommer det till dig med posten om sådär två - tre veckor" Här går du in i butiken, ringer mamma, ber henne skicka fullmakt, de gör massa mambojambo och sen har man ett nytt simkort som passar alldeles utmärkt :) Väldigt trevligt om jag får säga det själv!

Nu hoppas jag bara på att inget annat krånglar..

Har förövrigt på mig en av de två jättefina tröjorna jag fick av Malin i födelsedagspresent idag. :)

Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback