Break my world, sure, it's not like it took a lot of time to build it up the last time.

Det här har varit en dålig dag. Och en bra. Beror på hur man ser det. 
Dåligt humör, huvudvärk, allmänt irriterad på allmänheten/mänskligheten/livet. Men är man tyst är man osocial, det är oförskämt att sitta och spela spel på sin mobil när man är omkring människor
(det vet jag väl, jag är inte 3) Men jag orkade inte idag. Förlåt för det. Och sen det här på det. Great. Break my world, again. Go ahead. But I still don't wanna talk about it. Men det är väl poängen egentligen va? Att vi inte behövde prata. Att vi inte behövde vara sociala eller tänka på vad som är oförskämt och inte. 

Det här är en av de få gångerna i mitt liv då jag verkligen inte har några ord. Jag kan inte ens skriva. Har stirrat på ett vitt område där mitt svar på ditt mail borde stå vid det här laget i minst 40 minuter nu.

Och jag har inte åstadkommit ett enda litet ord..

Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback