Allmänt om ingenting och så lite fotboll.

Är hemma idag med.. eller, nu har ju skoldagen slutat. Men jag har varit hemma hela dagen i alla fall. Ska snart åka till täby centrum och handla. Sen åker jag hem igen. Lägger mig i soffan och fortsätter dega. 

Angående pappas kommentar:
Pappa verkar ha missat att jag är en fotbollsnörd, fast det gäller nog bara Spanien tror jag. Så fort det är turneringar hejar jag på Spanien, även om Sverige är med (vilket de inte var under VM, hehe, skadeglädje) men annars gillar jag FC Barcelona också pappa ;) Men det beror ju på att de flesta av mina favorit spanska fotbollsspelare spelar i det laget. David Villa, Carles Puyol, Xavi, Andrés Iniesta (som gjorde det enda målet under VM finalen mot Holland!! :D), Gerard Pique, osv. Och sen är det ju inte precis fy skam att Messi spelar där också :) Tur dock att Zlatan bytte, alla som känner mig vet ju att jag ogillar honom. Och att jag inte tycker att han är en så bra fotbollsspelare som alla andra tycker. 
Måste dock säga att det är synd att Fernando Torres och Iker Casillas inte spelar i FC Barcelona, men de är ju med i Spaniens landslag i alla fall ;)


Ja, inget mer om fotboll nu. Någon ordning måste det ju vara :) Nu ska jag klä på mig, annars hinner jag inte med bussen till täby centrum. Och jag tänker inte gå i det här värdet. Bambi på hal is är ju en underdrift liksom. 


Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback