Om lite mer än en vecka åker jag till Sveg.

Tänkte bara erkänna en sak här nu innan jag fortsätter med att slita mitt hår fast jag ändå inte kan sluta titta på den här tv-serien. (skickar alldeles för många klagsms till Vanja också, förlåt kompis) 

Det jag tänkte erkänna är i alla fall att jag den här veckan har velat ligga i tv-soffan i Sveg istället för att sitta här och tycka synd om mig själv. Var jättesugen på pastasoppa här om dagen, det är ju liksom det jag alltid vill ha när jag är sjuk. Men efter att ha tittat in i mitt alldeles för tomma kylskåp ett tag och konstaterat att vatten med grönsaksbuljong var det jag skulle kunna åstadkomma så bestämde jag mig för att det inte var roligt längre. 

På lördag nästa vecka åker jag till Sveg. Längtar faktiskt lite, (är det sjukt?) Ska bli skönt att få komma hem till mamma och pappa ett tag. En vecka är alldeles lagom.

Japp japp, nu ska jag kolla vidare på Legend of the seeker.

Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback