Min kärleksdikt till El Vanjo


Åren går
Och jag kan inte sluta tänka på ditt vackra bruna hår
Hur solen gick ner över vattnet
Och jag var så lycklig att jag träffat just dig på denna stora planet
Jag kanske inte kan rimma
Men jag kan i alla fall simma
Så även om du skulle sjunka
Så skulle jag se till att din kropp skulle fortsätta funka
Att ditt hjärta skulle fortsätta slå
Endast för oss två

Haha, jag är så himla bra. Kanske blev lite cheeze där ett tag. Men visst räddade jag det fint på slutet Vanja? haha!


Måste ju använda den här bilden en gång till nu känner jag. :)

Kommentarer
Postat av: Vanja

Åååååh, underbart ju! Läste upp den för Tilde, hon skrattade högt xD

2011-02-17 @ 18:03:42
URL: http://vanjaaugustsson.blogg.se/
Postat av: Emelie

Nääääääääär är det min tur unga fröken!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?

2011-02-17 @ 19:55:06
URL: http://stjopid.blogg.se/

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback