Melodifestivalen

Bestämde mig för att titta på melodifestivalen trots allt.
Eric Saade gick vidare till Globen - chocking (insert Leonard holding up sarcasm sign gif here) Inte för att jag tänker klaga. Jag gillar ju att han faktiskt dansar och inte låter själva bakgrundsdansarna göra hela jobbet.
The playtones gick också vidare till finalen i Globen, vet inte riktigt vad jag ska tycka om detta. Tyckte ju aldrig riktigt om dem i dansbandskampen heller.. men men. Jag gillade Sebastian, men han gick ju inte vidare :( 

Före varje bidrag har de ju någon slags presentations av artisten/artisterna, i år kör de tydligen på "förhör".. är det illa om jag började skratta så jag började gråta när de sa:
- Jag vill prata med min advokat.
- Tyvärr, han är upptagen med att stämma en uckulele. 

Hehe, men det var ju lite roligt..

Kommentarer
Postat av: Emelie

Haha jag dog lite där också x)

2011-02-20 @ 14:07:12
URL: http://stjopid.blogg.se/

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback