Inte för att det kommer kännas bättre för att jag har valt träningsvärken själv.

Är det okej att gå och lägga sig nu eller? 

Imorgon är det idrottsdag. Jag och Kajsa ska spela basket mellan 09.00 och 10.00 sen ska vi gå promenad klockan 13.00 efter det beger jag, El Vanjo och Emili oss ut på äventyr. Eller ja, vi ska införskaffa gymkort. Motivationen är på topp och nu ska det börjas träna. Jag och Vanja satt och var hur sugna som helst idag, om det inte hade varit för att jag imorse låg i sängen och frågade Vanja via sms om hon ägde en mitella samtidigt som hon via sms frågade om jag ägde en rullstol. Det där med att vara med på idrotten när det är boxning är nog inte våran grej. Har nog aldrig haft såhär mycket träningsvärk förut.. Lite pinsamt kanske, "hej hej, vi var med på idrotten och fick världens träningsvärk" 
Det gör i alla fall brutalt ont i min arm att skriva det här liksom. Och nu gör det ont i hela ryggen Vanja. Hmm, undra hur ont vi kommer ha när vi har skaffat gymkort? Då är det i alla fall frivilligt ;) 

Jag funderar i alla fall helt seriöst på att gå och lägga mig, är så brutalt trött. Tänkte läsa, men jag somnar nog i boken. 


Tänkte göra peace men det gjorde för ont att lyfta upp armen ;) Hehe..

Kommentarer
Postat av: Vanja

Det har blivit värre för mig med! :O stört pinsamt egentligen, men nu gjorde det ont att ligga på rygg på golvet, kändes som att mina stackars muskler klämdes ihop av en mangel...

2011-02-01 @ 20:31:16
URL: http://vanjaaugustsson.blogg.se/
Postat av: agnes

var ska ni börja träna?:D friskis?

2011-02-01 @ 22:21:38
Postat av: Emelie

Jag har inga pengar. Lalala!

2011-02-01 @ 23:20:26
URL: http://stjopid.blogg.se/
Postat av: Pappsen

Oj stackars utarbetade sjuttonåringar som rörde

sig och fick TRÄNINGSVÄRK själv åkte jag 1,6 mil

skidor i lördags och jo ja lite öm i bena blev jag

men vadå klaga hm... vila lite sen är man som ett brandlarm igen

2011-02-02 @ 09:51:35

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback