GUTS & GLORY

Kom precis hem från "the big city" 

Teatern vi var på med dramagruppen var en improvisationsteater och de var så extremt duktiga!!! Var länge sen jag skrattade så mycket på så kort tid! :D Teatern hette "Guts & Glory" och spelades på "Stockholms improvisationsteater" något jag starkt rekommenderar och kommer att besöka fler gånger! :) 

Nu måste jag packa min väska för hemfärden till Sveg på lördag. Har ju inte tid att göra det imorgon då jag direkt efter skolan åker hem till Vanja. Där ska jag, Vanja, Emelie och Elsa träffas och så och sen så sticker vi på fest :) Kommer antagligen komma hem alldeles för sent med tanke på när jag ska upp på lördag (SENAST 06.00) men det är det värt. Då kan jag ju sova på bussen ;) 

Så nu ska jag packa och städa lite, undra när jag ska dammsuga dock..lite sent för det nu kanske? Är det okej att dammsuga klockan 09.00 på morgonen? (imorgon innan skolan alltså..) Det blir nog så. Förlåt kära grannar om jag väcker er. 





Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback