Ge mig bättre hörlurar

Great, jag tror jag har sprängt högtalarna i mina hörlurar.. kanske inte var världens bästa idé att kolla på McFly live dvd:er på högsta volym.. hehe. 

Men man märker tydligt gränsen liksom. Har man på en viss volym låter det som det brukar (skriver inte "bra" för jag menar, jag har ju köpt hörlurarna på clas ohlsson liksom, inte precis några AKG dyra saker..) och sen om man höjer lite till så börjar det låta allmänt vädelöst. Ni vet massa jobbiga ljud som blir när man spelar för högt liksom. 

Trevligt, kanske byter till iPhone hörlurarna istället. Men de ligger ju i väskan, och väska är ju ändå där borta (föreställ er hur jag tittar till andra änden av rummet)
Jobbigt.

Kom på att jag inte lagt in någon ego bild med the Lina pose idag. So here you go:


Jag ser gladare ut än jag är..tro mig.

Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback