Bloggpaus?

Känner att I'm losing it. Bloggar väldigt lite nu den här veckan. Det beror på att jag är så extremt trött hela tiden (Vanja och Emelie, förlåt för min hyperaktivitet och värdelösa humor idag :P) Förut brukade jag ju sova HÖGST fyra timmar varje natt. Och då var jag nästan aldrig trött på dagarna/kvällarna. Kroppen vänjer sig liksom. Men nu har jag börjat sova mer (typ 7 timmar/natt) och nu är jag trött HELA TIDEN. Undra om det beror på att min kropp försöker ta igen alla de där timmarna den har missat förut och därför liksom har "släppt fram all trötthet"? Någon som hänger med i mitt resonemang? 

Nu ska jag i alla fall läsa lite. Imorgon är jag ledig, ska till Täby centrum och kolla på bikini och träningskläder med Vanja :) 



Kommentarer
Postat av: Anna

Jag fattade faktiskt att det var du :(

2011-02-10 @ 21:51:54
URL: http://annaunger.blogg.se/

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback