Another day in paradise..

..förutom att bussgods ringde och väckte mig klockan 8!!! Men annars rullar livet på. Är ledig idag med. Ska ta bussen till Täby centrum om en timme. Möta upp Emelie på stadium, sen tar vi bussen till das gym och möter upp El Vanjo på vägen :D 

Tänkte dock inte köra så länge idag. Körde ju 2 timmar i söndags och så var jag på sjukgymnastik igår. Man måste ju vila ibland också liksom. Det blir imorgon det då. Hehe. 

Idag är det förresten EXAKT ett halvår sen jag flyttade hemifrån! :D And I'm still alive! (applåder tack)

Kommentarer
Postat av: Pappsen

Klapp Klapp Klapp

men de visste ju jag redan att du skulle fixa

men det är lite tomt här hemma

Pappsen

2011-02-08 @ 12:15:47
Postat av: Leia ♥

Ville de något viktigt? :P

2011-02-08 @ 14:03:17
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: Anna

Om det här hade varit facebook hade jag gillat din pappas kommentar...

2011-02-08 @ 19:53:11
URL: http://annaunger.blogg.se/

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback