F2 goes bowling!

För exakt en vecka sedan var jag och bowlade med min klass (som en liten avslutning på terminen) 
Det var sjukt roligt och jag gillar verkligen min klass. Då jag inte skrivit om detta riktigt än tänkte jag bara slänga in lite bilder på det hela nu. Enjoy!

Maria och Cilla (a.k.a. CillEEEEE :D)


Jesper in action


Världens finaste <3 (haha, nej min klass gillar inte cola...)


Jesper igen :)


Om ni bara visste hur nöjd jag är för att jag fångade detta på bild :) 
Det är Maja som är så grym på bowling btw :)


Emelie, Kajsa och Lotta (våran handledare)


Maja och Athena :) 


Maja och Felicia :) 


Cilla och Johanna :)


Detta är den bästa bilden . Varför? Jo, för att det är det ultimata beviset på att Rikard ofta brukar klia människor bakom örat! ;)

Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback