En produktiv dag so far

Idag har jag varit väldigt produktiv. Faktiskt.
Gick upp klockan 7 (efter att pappa ringt och väckt mig, TACK!) pallrade mig till psykologen, åkte till Täby centrum, handlade mat och lite julklappsgrejs. Åkte hem, slog in en julklapp och packade upp maten. 

Har även mailat med min lärare i filmkunskap och kommit fram till att jag hade MVG på provet i filmhistoria (!!!!!) Lyckan just nu är otrolig! :D 

Så, nu förtjänar jag att titta på Grey's anatomy resten av dagen! (med undantag för middagen jag faktiskt tänker laga senare) 

Och för de som nu undrar varför jag inte är i skolan en måndag som denna: Jo, jag har inga lektioner på måndagar. True story. 

Ha det bra! 


Idag har jag varken smink eller hårprodukter. Kändes väldigt overkill klockan 7 imorse.

Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback